czwartek, 22 listopada 2018

Towarzysz Speech


Imię: Speech
Płeć: Samiec
Wiek: nieznany 
Gatunek: Snow / Wather Owl
Umiejętności:
- Potrafi mówić
- Bardzo dobry wzrok
- Panuje nad śniegiem i wodą
Charakter: Niech cię nie zwodzi słodki wygląd! Schowane pod gęstymi piórami pazurki idealnie nadają się do wydłubywania oczu, i zadrapywania. Połączona jest ona mentalnie ze swoją panią, przez co Naomi może widzieć, oraz słyszeć to co ona. Często się trzyma swojej pani, i jest łagodnym stworzeniem. Lubi być głaskana po głowie. Jeśli cię polubi to dobrze, strzeż się jej szału słucha się tylko pani
Historia: Na polu bitwy była używana jako "niby" gołąb pocztowy. Gdy wypuścili ją do zagrody złapałam sobie i miałam zjeść bo byłam strasznie głodna, ale się zlitowałam. Codziennie planowałyśmy ucieczkę aż w końcu wzięto mnie na pole bitwy, powiedziałam jej by czekała na mnie pod Dębem. Lecz ją złapali, gdy mnie odnalazła opowiedziała, że uwolnił ją lampart o nazwie Krokos. 
Opiekun: Naomi

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz