piątek, 23 listopada 2018

Od Shiry Do. Korianny

Zuzia wypuściła mnie. Biegłam więc w stronę lasu, gdy nagle usłyszałam za mną strzały. Biegłam co raz szybciej. Schowałam się w jaskini, nagle ku moim oczom pokazała się tygrysica szablozębna
- Hej- Kim jesteś?- Spytałam wystraszonym głosem
- Cześć. Jestem Avatari przywódczynią stada potępionych dusz. Hmmmm.....tak się zastanawiam. Czy nie chcesz do nas dołączyć- Spytała 
- Jasne- Odpowiedzialna lekko się uśmiechają
- A jak się tu znalazłaś?- Skierowała to pytanie w moją stronę
- Uciekałam przed ludźmi- Odpowiedziałam
- No to choć więc- Oznajmiła
Ruszyłyśmy w drogę. Mijaliśmy stawy, lasy aż doszłyśmy do celu.
- To tu- Teraz możesz się z kimś zapoznać- Uśmiechnęła się do mnie
Pierwsza samica jaką zauważyłam to była Lewica
- Cześć- Powiedziała z lekkim uśmiechem
- Hej jestem Korianna a ty?- Spytała się mnie
- Ja jestem Shira- Oznajmiłam


Korianna?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz