sobota, 1 grudnia 2018

Od Shiry C.D Naomi

Wyszłam z jaskini by zaczerpnąć świeżego powietrza i przy okazji coś upolować. Moim celem była zebra. Nagle zauważyłam białą tygrysicę. Podbiegłam do niej.

-Hej-Powiedziałam do tygrysicy.
-Cześć. Jestem Naomi a ty?
-Ja jestem Shira-Odpowiedziałam na pytanie Naomi
Po chwili samica spytała się mnie:
-Jakie masz stanowisko?

-Opiekunka młodych a ty?- Zadałam jej takie same pytanie.
-Szpieg- Odpowiedziała wyraźnie Naomi
Rozmawiałyśmy z ok.15 min. Gdy zorientowałyśmy się, że szybko musimy coś zjeść. Razem zakradłyśmy się do naszej ofiary.
Zjedliśmy zdobycz. Naomi zaproponowała, że mogę pójść do jej jaskini i razem porozmawiamy. Zgodziłam się. W środku rozmawiałyśmy z 1 godz. Gdyż potem było ciemno. Wróciłam do jaskini, położyłam się i usnęłam


Następnego dnia

Usłyszałam wołanie ,,Shira!" Szybko zerwałam się na równe łapy, okazało się, że to Naomi.
-Cześć, czemu tak krzyczysz? - Spytałam się
-Spałaś? Jeśli cię obudziłam to przepraszam, ale chcesz się przejść na sawannę? Akurat jest tam dużo zwierząt a ja jestem głodna
-No możemy się przejść- Odpowiedzialna zaspanym głosem
W drodze oczywiście również musiałyśmy pogadać,gdy nagle zadałam jej pytanie:
-Jak się tu znalazłaś?-Spytałam się Naomi



Naomi?

1 komentarz: